Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Blijf op de hoogte en volg mariette en rene

19 November 2014 | Australië, Hervey Bay

10-11/11. Vandaag gaan we naar Fraser Island. Om 7.30 worden we opgehaald door onze chauffeur Chris. Na aankomst met de veerboot lijk het wel of we mee doen aan Parijs Dakar. Alle wegen zin onverhard en bestaan uit duinzand. Na bezoek aan laken Mackenzie razen we over he strand naar het noord van het eiland. Hier nemen we een duik in de champagnepools en genieten van de Lunch. Het strand is een heuse snelweg met verkeerd borden en een landingsbaan voor vliegtuigen.
Op de terugweg stoppen we bij de Eli Creek Dis is het grootste zoet water riviertje van het eiland. Onderweg komen we op he strand een Dingo tegen. Deze zie je zelden dus we zijn zeer in ons element. Terug bij de veerboot komende nog een dingo tegen die we even lager een Creek zien overzwemmen. Top dag.

• 19 November 2014 - 12:28

RESI:

Klinkt allemaal weer heel akelig... Champagnepools... zat er na jullie bad nog wat in of heb je hem meteen leeg gedronken?

• 19 November 2014 - 14:28

Bert Leppers:

Klinkt allemaal fantastisch deze Down Under verhalen.
    Volgens mij hebben jullie een schitterende vakantie !
    Heel vel plezier verder.