tropisch regenwoud - Reisverslag uit Atherton, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu tropisch regenwoud - Reisverslag uit Atherton, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu

tropisch regenwoud

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette en rene

03 November 2014 | Australië, Atherton

Zaterdag 1-11 zijn we naar Cairns gevlogen om daar de camper op te halen, vervolgens hebben we een dagje rust genomen. 4 dagen Sydney was erg vermoeiend. Maandag 3-11 door naar Kuranda in het tropische regenwoud, een park bezocht met koala's en kangeroes. Uiteraard een koala vastgehoudevastgehouden. Op naar de volgende camping in Atherton. In het regenwoud een zeer grote vijgenboom met een gordijn van wortels beozht en een kratermeer met schildpadden. Voor Aussies heel normaal maar voor ons zo bijzonder! Rijden met de camper......René doet het prima!:-)

• 03 November 2014 - 22:37

Tineke Smith:

He .... Gaaf hoor en ook een heel leuke foto. Dat zijn toch zaken die we hier in Europa niet kennen. Veel plezier onderweg. En geniet van jullie avontuur