In de omgeving van Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu In de omgeving van Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu

In de omgeving van Townsville

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg mariette en rene

10 November 2014 | Australië, Townsville

4-11 Vanaf Atherton zijn we naar Millaa Millaa waterfalls gereden. Door de droogte nu minder omvangrijk. Verwonderlijk is dat deze waterval zo ineens in een glooiend gebied voorkomt. Na deze stop verder gereden voor een wandeltocht door het tropische regenwoud MaMu. Over een stalen looppad boven de grond loop je tussen de toppen van de bomen. Aan het einde komen we bi een uitkijktoren die nog 20m1 hoger gaat waardoor we een mooie uitkijk hebben over het tropische woud. Aangezien het nog vroeg is rijden we door naar Touwnsville. Onderweg rijden wel langs thee plantages, bananen en suikerriet.
5-11 De volgende dag valt een bezoek aan Magnatic Island letterlijk in het water. Het regent en we besluiten naar de subtropische tuinen te gaan.
6-11 Mariette is ziek door airco´s, we besluiten om vandaag ver te rijden naar Amstrong beach net onder Mackay. De camping ligt aan het strand en we kijken er naar uit. Als we aankomen is het laag getijde. Ik besluit om naar het water te lopen over het strand. Het strand is breed en grauw van kleur.

• 10 November 2014 - 20:01

RESI:

Weer Airco proof Mariette? Jammer dat Magnatic Island in het water is gevallen, gelukkig blijven er nog genoeg mooie plekjes over! Groetjes!