opera house - bondi beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu opera house - bondi beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van mariette en rene lubbers - WaarBenJij.nu

opera house - bondi beach

Blijf op de hoogte en volg mariette en rene

30 Oktober 2014 | Australië, Sydney

29 okt. Vandaag vroeg onderweg naar het Opera House, de droom van Mariette. De wandeling gaat door Hyde Park en dan via Macquire Street. In de ochtend zon duurt de wandeling een half uurtje en dan zijn we er. Het gevoel er dan toch te staan is overweldigend. We lopen er omheen en natuurlijk maken we mooie foto´s van dit prachtig staaltje bouwkunst uit de jaren zestig.

30 okt. Met de bus zijn we binnen een uur bij Bondi Beach aangekomen. Het is nog vroeg en op het strand is het rustig. Het water is nog erg koud als we langs het strand lopen. De golven zijn hoog en er wordt volop gesurfd. We blijven even op het strand zitten totdat de zon te heet wordt en lopen dan terug over de promenade langs de "live gards".